Sukses

Semakin Terlihat Cantik, Siti Nurhaliza Hamil Anak Kembar?

Liputan6.com, Kuala Lumpur - Penantian panjang Siti Nurhaliza akhirnya berbuah manis. Di tahun ke-11 pernikahannya, pelantun "Aku Cinta Padamu" itu mengandung buah cinta pertamanya dengan Datuk Khalid Mohammed Jiwa.

Usia kandungan Siti Nurhaliza saat ini baru memasuki bulan keempat. Memang belum banyak perubahan yang dialami penyanyi asal Negeri Jiran tersebut.

Siti Nurhaliza (Instagram)

Namun, banyak yang menilai kalau wajah Siti Nurhaliza terlihat semakin cantik dan bersinar sejak hamil. "Haishhh.. lain betul seri siti sejak hamil ni. sukaaa sangat2!" puji @alfayyadhbakery.

"Cantik nya... Bercahaya @ctdk aura dari baby nya nampak.. " sahut @noormaia.

Melihat dari bentuk perutnya, bahkan tak sedikit juga yang menduga Siti Nurhaliza saat ini tengah mengandung anak kembar. "Tidak tahu ya.. dalam hati sering berkata bukan satu bayi saja di dalam perutmu tok ti," ujar @wwa_nazmy.

"Aku yakin mak iti bakal timang anak kembar (boy+girl), lihat dari sisi perut 4 bulan itu," @stjrm.my menimpali.

Siti Nurhaliza dan Datuk Khalid Mohammed Jiwa.

Di tahun 2015 lalu, penyanyi kelahiran 11 Januari 1979 itu pernah hamil. Sayangnya, kandungan Siti Nurhaliza saat itu hanya bertahan dua bulan.

Siti Nurhaliza menikah dengan Datuk Khalid Mohammed Jiwa pada 21 Agustus 2006 silam. Saat itu Siti berusia 27 tahun sementara suaminya 47 tahun.

Artikel Selanjutnya
Kenalan dengan Tiga Adik Hamish Daud yang Secantik Raisa
Artikel Selanjutnya
Hamil Anak Pertama, Nabila Syakieb Gelar Pengajian