Sukses

Hamil Muda, Begini Cara Suami Manjakan Siti Nurhaliza

Sama seperti suami pada umumnya, Datuk Seri Khalid juga memberi perhatian lebih kepada Siti Nurhaliza

Liputan6.com, Jakarta - Sebelas tahun menunggu, Siti Nurhaliza akhirnya mengandung anak pertamanya. Rasa bahagia tentu saja menyelimuti penyanyi terkenal asal Negeri Jiran Malaysia ini.

Sama seperti suami pada umumnya, Datuk Seri Khalid juga memberi perhatian lebih kepada sang istri yang tengah mengandung. Bentuk kasih sayang sang suami ditunjukkan oleh pelantun lagu "Cindai" itu dalam Instagram pribadinya.

Selain itu, para penggemar Siti juga turut berbahagia dan bersyukur. Pasalnya, seperti yang diberitakan sebelumnya, kehamilan pertamanya ini terjadi setelah pasangan ini menikah selama 11 tahun. (Instagram/cdtk)

"Tq love melayan me nak makan kat luar (Terima kasih sayang, sudah melayaniku makan di luar)," tulis Siti Nurhaliza pada Jumat (20/10/2017). Dalam fotonya, penyanyi kondang ini terlihat duduk di samping suami yang sedang mengemudi.

Unggahan ini kemudian menarik perhatian warganet. "Ofc kena layan isteri tercinta hehe take care kitty," tulis warganet pemilik akun @dbct.me.

"Alhmdulillah @ctdk, smoga pjlanan bwak khalifah br ni bjln dgn baik... sht dn brda d bwh lndungn rhmat Allah S. W. T.. Amin," ucap pemilik akun @qowiy_sue6. "Semoga ibu dan babynya sihat," tambah @babyis8306.

* Fakta atau Hoaks? Untuk mengetahui kebenaran informasi yang beredar, silakan WhatsApp ke nomor Cek Fakta Liputan6.com 0811 9787 670 hanya dengan ketik kata kunci yang diinginkan.

  • Siti Nurhaliza adalah penyanyi asal Malaysia yang menikah dengan pengusaha kaya raya asal Malaysia, Datuk Khalid Mohammed Jiwa.

    Siti Nurhaliza

Video Terkini